måndag 30 november 2009

Tidsbrist del 2

Hur hinner man med allt när man har jobb??
Jag hinner ju knappt med mig nu när jag är hemma hela dagarna! Idag hade jag världens föresatser...men jag hann inte med allt. Men det var ju trevliga avbrott jag fick iallafall!
Kusin vitamin med kids kom hit på eftermiddagsfika. Bjöd på nybakta blåbärsmuffins...mmm så goda! :)

Sen hastade jag ihop middag åt mig och barnen, Markus var och tränade. Sen kom Elin hit. Vi granskade videon från vår träningstävling, så nu vet vi vad som ska tränas på...och det är det mesta. :)
Sen traskade vi ner till BSK för lite träning...men vädret är ju inte det bästa, varken vi eller hundarna var motiverade, så vi gick en långprommis istället. Hundarna fick springa lösa i spåret, så de har ju verkligen fått rusa av sig ikväll.

Imorgon har jag ingenting planerat, så då borde jag hinna med lite mer här hemma.

Ha en trevlig kväll mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar