lördag 14 november 2009

Jag är REDO


Idag har jag varit och införskaffat ett par nya pjäxor, mina gamla är aningens för små...jag måste verkligen pressa ner mina fötter i de, och sist jag gjorde det, så stukade jag antagligen tån, för attans vad den värker...fortfarande...

Visst är de fina?!
Nu är det bara snön som fattas...
Jag hade ett litet hopp om att vintern kanske var på ingång imorse när jag klev upp, för då föll snön så fint...men säg den glädje som varar, en timme senare var det regn som föll...:(

Jaja, i värsta fall så får jag iallafall använda de när det blir dags för Vemdalen...för dit ska jag åtminstone 1 gång i vinter! :)
Annars så nöter vi på i Nolby misstänker jag.
Var och hämtade ut utrustning till ungarna i måndags, så de är kittade och redo de oxå!

Varde snö!!

1 kommentar: