fredag 27 november 2009

Fredag!

Jo, jag uppskattar fortfarande fredagar!
Risken är väl kanske senare att jag får lite fredag hela veckan...fast å andra sidan så är det ju inte riktig fredag om inte familjen oxå har fredag.

Idag har jag en gediger att-göra-lista.
Punktform känns som ett bra alternativ:

* Ikea, ljus ljus ljus
* Toys ´r us, Nova ska på barnkalas
* Kappahl, 25% rabatt idag...kan kanske hitta lite åt kidsen
* Ica Maxi, matshopping...åååh so boring
* Shoppa Lucia-kläder åt kidsen...Nova vill vara tomteflicka, och det känns jätteroligt!! Äntligen går hon ifrån att vara mainstream!! Även fast bästisen ska vara Lucia...:)

Och sista * Åka och bada med barnen, för att sen komma hem till maken och fredagsmys...låter som en ganska bra fredag, trots allt! :)

2 kommentarer:

  1. Låter bra - nåå djäääääävulskt!

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas tipset gick att förstå också, lite luddigt kanske. =) Ja jo, vi har en groende hundlängtan här, men lite svårt att lösa med jobb hela dagarna. I förebyggande måste man ju kolla upp just valpkurser och sånt. Så jag har självklart även hälsat på hos Atlas!

    SvaraRadera