söndag 1 november 2009

Update


Lördagskvällen med Marléne & co var jätterolig! Som vanligt så ska jag ju vara neggo innan jag väl kommer iväg, men fasen vad roligt jag hade sen.
Vi var på 40 + på stadshuset där Musikpolisen spelade. Och det var ju en höjdare, speciellt om man är ett Vänner-fan! Sångaren var så otroligt lik Danny Devito i ett av avsnitten där...hahaha...ja herregud vad roligt jag hade åt det! :)

03.30 la jag igen mina klarblå och klev inte upp igen förrän efter 12 nån gång. Jag har ju världens bästa make! :)

Sen dök svärmor upp med Fi´kii som skulle tillbringa dagen/kvällen med oss. Så då fick man sig ju en kopp kaffe oxå! :)
Metha hade med sig godis till barnen och vi fick en jättefin blomma! :)

Eftermiddagen gick åt till lite pysslande, men jag hann inte så mycket som jag hade tänkt, men svärmor och svägerskan fick iallafall nåt litet av mig. :)

Middagen var perfekt dagen-efter; pizza!! Satt som en smäck i magen...
Efter middagen var det hockeydags...Djurgården-TIK...och nu ligger vi sist i tabellen. :( Inte lär det bli någon förändring idag heller..Frölunda på hemmaplan.

Idag är vi barnvakt åt söte Isaac...Nova är en jättebra barnvakt! :) Hon busar med honom så att han kiknar av skratt! :)

Nu ska jag ta tag i dagen, ha det så bra alla mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar