lördag 7 november 2009

Seg idag

Nu har det gått några dagar sen jag bloggade sist...det har varit full rulle minst sagt.
Jag har varit i Mora och avslutat mitt arbete där...och usch och fy vad ledsamt det var att åka därifrån. Tårarna rann nedför mina kinder när jag kramade om mina vänner och sa hej då...

Igår fick jag även veta att jag kommer att bli arbetsbefriad i december, så nu jobbar jag bara ca 2,5 vecka till. Skum känsla...

Igår var vi hembjudna till The Winsa family på middag, vin och buzz. Till och Markus tog sig ett glas, så pappsen fick agera chaufför.
Kanongod mat, trevlig sällskap och så inkasserades ju några vinster i Buzz (jaja, det var Markus som fixade de, men vi är ju i samma familj).
Dåligt med kort från kvällen, de enda som blev är lika oklara som åtminstone jag var i huvudet....












Tack för en trevlig kväll!!

3 kommentarer:

  1. Fy så trist det där med jobbet.. hoppas att det löser sig snabbt för dig, vad gör du nu, alltså vad jobbar du med nu.. tänkte om man skulle fiska lite bland kontakter?

    SvaraRadera
  2. Jaså? Sa de inte efter nyår? Vilka nedrans enar...! // M.

    SvaraRadera
  3. Jag har ju lön till sista december, så inte gör det mig nåt att gå hem tidigare...:)

    SvaraRadera