onsdag 25 november 2009

Tidsbrist

Tro det eller ej; jag lider av tidsbrist!
Hur kan det komma sig då, jag är ju faktiskt arbetsfri, eller inte riktigt än, just nu är jag bara arbetsbefriad, arbetsfri blir jag 1:a februari. Hängde ni med? :)

Ja iallafall, tidsbrist! Nu är kl 11.10, och jag har inte hunnit göra nånting än! Varför?? Jaaa, jag har ju sovit... Ok, jag får skylla mig själv.
Men göromålen finns ju liksom ändå kvar; jag ska söka igenom arbetsmarknaden, hunden ska ut, tvätten hopar sig i tvättstugan, jag har lovat Markus att det ska bli jul här idag, jag måste boka klipptid till sonen som förhoppningsvis får klippa sig redan idag, plus alla de där andra måstena; dammsugning, disk, renbäddning av sängar...
Hur ska man hinna med sig?!

Ja jag vet, jag kan ju börja med att inte sova bort halva dagen...ska försöka med det imorgon!

Ha en bra dag mina vänner.

Tillägg; nu är klipptiden till sonen bokad! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar