måndag 1 november 2010

011110

Gårdagen är inte en dag jag kommer att minnas särskilt länge.
En konstig dag från början till slut...himla trams att hålla på att ställa om klockorna så där. Vaknade jättetidigt och jag trodde att dagen aldrig skulle ta slut.

Vi fick besök av pappa en stund på förmiddagen och på eftermiddagen hade Neo träning. Jag passade på att ta med mig Atlas för ett pass oxå, och det gick jättebra! Hoppas verkligen att det håller i sig tills på lördag, säsongens sista tävling och LP2 står på spel.

Innan kvällen var slut så hade vi varit till mamma och pappa en sväng oxå, barnen ville ut och tigga godis, så det fick bli momma och foffa. Alla nöjda och glada.

Kvällen avslutades med film; Killers med bl.a. Ashton Kutcher och hon vad hon nu hette...Greys anatomy...hon med cancerns...
Ja filmen var iallafall helt ok.

Idag står BVC med Neo på schemat, spruta.
-" Vad får jag om jag är duktig?!"
-" En glad mamma!" svarade jag...
Av nån anledning så tror jag inte att han var nöjd med dealen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar