tisdag 9 november 2010

Laganda?

Sitter och läser diverse artiklar om Timrå IK, och just nu är de en hel del.
Jag tror inte att det är så mycket artiklarna i sig, eller problemen i sig...fylla och uteblivna betalningar...utan snarare bristen på laganda.
Det är väl dumt att förvänta sig något sådant bland alla överbetalda legoknektar, men känslan i kroppen är bedrövlig.
Läser man mellan raderna så fylls jag av hopplöshet. Mellan raderna hittar jag ord som; noll engagemang, likgiltighet och brist på sammanhållning.
Och känner spelarna det minsta lilla av det jag känner, så förstår jag varför det går så dåligt! Som jag känner just nu, så har jag inte ens lust att gå och bevittna eländet.

Tur att det är uppehåll nu, så kanske jag kan lägga de känslorna åt sidan, och faktiskt stötta laget.
Nä usch, vad trist det känns just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar