fredag 12 november 2010

Overkligt

Ja herregud...jag har nog inte fattat än att jag snart ska arbeta igen. Har sovit jättedåligt inatt...har bara legat och tänkt fram och tillbaka på jobbet, och de stunder som jag somnade så drömde jag om det. Man är ju sinnessjuk! :)

Är hos mamma nu, har hjälpt henne att färga håret och fixa till det efter. Så fin så!
Snart dags att hämta lillgumman, sen blir det en sväng till birsta. Skorna jag köpte till henne igår var för stora, så de måste bytas.

Imorgon blir det en heldag med barnen. Först Nova´s dans, sen tänkte vi försöka att gå på bio igen, hoppas strömmen funkar den här gången. Sen ska vi gå ut och äta, vi måste ju fira att jag har fått jobb. Och jag har lovat Nova att när jag får jobb så ska vi gå ut och äta på chinarestaurang, så det blir det imorgon. :)

Inget som kan rucka på mitt goda humör just nu känner jag! :)
Ha en jättebra helg alla!
Och det var så roligt med alla gratulationer till jobbet, det värmde!! Svårt att känna sig ensam sånna gånger...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar