fredag 19 november 2010

Fredag

Tänk, på fredag om tre veckor så ska jag få uppleva hur det verkligen känns med fredag. Få komma hem efter en arbetsvecka och sjunka ner i soffan till Idol...gud vad jag har saknat det.

Idag har jag haft energi utav bara den...jag har skurat badrum, jag har vattnat blommor ( och det var verkligen hög tid för det), dammsugat, plockat ur och i diskmaskinen, renbäddat och hunnit med en prommis i det fina vintervädret.
Nu sitter jag nyduschad och samlar kraft för det sista innan Markus kommer hem och det är dags för fredagsmys.
Lite smolk i bägaren dock att sonen är febrig...men det märks å andra sidan inte, så egentligen är allt som vanligt. :)
Jo på tal om sonen, så har jag ju faktiskt hunnit med att raka honom oxå...alltså hans mohikan-frisyr.
Tänk vad man hinner med när man tar sig för!

Ha en trevlig helg alla goa vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar