torsdag 18 november 2010

85 spänn för ett par skinnstövlar!!

Ja det känns nästan som att jag har gjort ett fynd!
Mina stövlar sen....2 år tillbaka måste det vara, har spruckit i sömmarna på utsidan foten. Kände mig sådär måttligt nöjd över det eftersom det är mina favoritstövlar. Släng, var första tanken! Kan ju inte gå omkring i trasiga skor!
Men, då slog det mig...eller rättare sagt; Carola slog mig. Eller inte riktigt så heller, men, under en av våra promenader så berättade hon att hennes mamma hade lämnat in ett par vinterkängor till skomakaren åt henne. Och DÅ slog det mig; Ahaaa, jag ska lämna in mina stövlar till skomakaren!!
Sagt och gjort, de ska hämtas nästa fredag, till en nätt kostnad om 85 kr. Som hittat!!
Jag är så lycklig! :)

2 kommentarer:

  1. Fan; lyssnar du på vad svamlar om också?! Passade du på att lämna in täckbyxorna på ändringsataljen samtidigt då? :)

    SvaraRadera
  2. Jag inte bara svamlar, jag lyssnar på andras svammel oxå! :) Men att lämna in täckbyxorna oxå blev överkurs...det får jag göra nån annan dag! :)

    SvaraRadera