måndag 22 november 2010

Tråkig rubrik

Tiden känns knapp...
Fick en liten aha-upplevelse imorse när jag var ut med Atlas; Jag börjar jobba snart!! Två veckor kvar nu bara...hur ska jag hinna med allt?! Jag hade ju tänkt hinna baka inför jul, men med rådande brist på bak-motivation så lär jag inte hinna. Det får bli som blir helt enkelt.

Igår bjöd vi in oss på eftermiddagskaffe hos svärpäronen, men det blev middag innan det var klart. Det tackar man ju inte nej till i första taget...är så less på att laga mat! Och det blev ju både öl och snaps...på en söndag! :) Man måste ju passa på medans man har arbetsfri måndag!

Idag har jag inga högt flygande planer...Neo pratar om bordshockey, så det lär väl bli lite sånt misstänker jag. I´m gonna kick his ass!!

So long my friends!

4 kommentarer:

  1. Lycka till med hockeyn - gör mig stolt!

    SvaraRadera
  2. Man orkar ändå inte äta nåt bakat till jul för man e så mätt på all mat...Sen kan man ju alltid köpa det man vill ha ;)

    SvaraRadera
  3. Köpa?! Du känner inte mina föräldrar du! :) Det ska vara minst 20 sorters hembakt bröd! :)

    SvaraRadera
  4. Men snälla Cissi... man blir inte så stor som jag är om man gnäller över att man är mätt hahaha!

    Det finns ALLTID plats för en Napoleon eller en mandelgömma eller en havrekaka eller, eller, eller...!

    Eller en Klacklapp!!

    SvaraRadera