fredag 12 november 2010

Guldkorn

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga...jag är bara så imponerad! Vilken underbar vän du är!!

Nånstans i ett vardagligt samtal snappade du upp min längtan efter juice på frukostbordet igen, och att det, den dagen jag fick ett jobb, äntligen skulle återinföras.

Du var med när jag fick det glädjande beskedet, och det var ju otroligt passande, med tanke på att du sedan min första intervju har haft en grattis-till-jobbet-present ståendes hemma hos dig.

Vad glad jag blev när du knackade på...Carola Nord, you made my day!! Vilken omtänksam människa du är!!




- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Nu blev jag generad! Jag är inte alltid så omtänksam bara mot dom som är snäll tillbaka...
    Dom som inte vart ute och gått med oss fattar nog inte varför jag köpt juice och tycker jag är en konstig vän....men både du och jag vet att det lilla kan betyda så mycket....
    Och hej om du inte får nån vin ikväll kan du alltid festa till det med juicen : )

    SvaraRadera
  2. Ja nåt vin blev det inte, men juicen duger gott! :)
    Tack så jättemycket!!

    SvaraRadera
  3. Han hinner till Timrå 10 min kvar : )

    SvaraRadera
  4. ja det kan man kalla kompis!!

    SvaraRadera