lördag 20 november 2010

iPhone

Åååh vad jag saknar min telefon!! Den jag har fått låna under tiden "glömmer" jag med flit ute i jackan. I hate it!! Så himla tråkig...nästan så att man vill kräkas när man ska behöva prata i den...
Och att jag ska behöva logga in på datorn varje gång jag vill kolla mailen eller facebook är ju bara bedrövlig!
Men men, jag ska nog överleva.

Vad som händer idag vet jag inte riktigt...Nova och Markus har dragit in till stan för Novas dans och Markus tänker passa på att träna lite. Ikväll är det ju hockey igen, mot pizzalaget som Neo säger. Alltså Brynäs...han tycker att det ser ut som en pizza på tröjan. :)

Nu får Neo snart leksällskap, så jag ska väl ta tag i dagen!
Happy saturday!

1 kommentar:

  1. Men gud...det har han ju rätt i!!! DET SER JU UT SOM EN PIZZA!
    Jag är i chock.
    De måste slå Brynäs, annars blir det jobbigt. Min kompis Pontus håller på Brynäs...

    SvaraRadera