måndag 8 november 2010

Sorry!

Jag känner att jag måste skriva några ord till om det väldigt ofullständiga inlägget tidigare idag.
Summa summarum; Jag och Atlas gick till skolan med Nova, och när vi gick vidare utan henne, så blev Atlas väldigt förbryllad, och stannade gång på gång och tittade efter henne. Han har stenkoll!? :)

Hur som helst. När vi kom hem så loggade jag i vanlig ordning in på FB, och där, där hände det! Dagens...kanske hela kommande veckas bästa mening; Kom på en kaffe vetja!
Jaaaaaaa tack!! Magnus och Stina bjöd på fika och sällskap. Gud vad underbart!! Och Neo var så nöjd med sig själv, han hade ju varit jättesnäll mot Emrik!!
-" På vilket vis då?"...undrade jag..."Emrik var ju inte ens hemma?!"
-" Jo men mamma, jag fixade ju nya banor åt honom!"
Han hade nämligen lånat Emriks Nintendo DS och spelat Super Mario. :)

Resten av dagen har sprungit iväg av bara farten; mathandling på Ica Maxi, tandläkaren med Nova och skjutsande till och från kompis med Neo...
Nu vankas mat och sen ska jag och Atlas iväg och träna, vi ska få lite hjälp att komma igång med trean, och Neo ska iväg och simma.
Sen var det tisdag då...kan man kanske börja hoppas på att telefonen ska ringa snart?!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar