torsdag 11 november 2010

Slutet är nära

Äntligen!
Jag ser slutet på denna tristess som det innebär att gå hemma dag ut och dag in.
Jag har äntligen fått ett jobb!! Jag är inte skapt att gå hemma och dra benen efter mig, och äntligen ska jag få göra lite nytta igen!
Den 6:e december påbörjar jag mitt arbetsliv igen, denna gång på Skandia! Hoppas och tror att det ska bli bra!

Barnen blev överlyckliga när jag berättade det...jag tror till och med att jag såg skymten av en glädjetår i Nova´s ögon. Men vi får väl se hur länge de är nöjda med sin extratid på skolan/dagis...:)

I´m a working girl again!! :))

4 kommentarer:

  1. Underbart härligt!!! Grattis!! skit kul!!!! /Therese

    SvaraRadera
  2. Men fy va skoj!! Det är du verkligen värd!! tror du kommer att trivas grymt bra där! Många kramar!!!//Carro

    SvaraRadera