måndag 1 november 2010

Intressepil

* Jag är 32 år och älskar det!
* Jag pallar inte att se blod, har ett par jättejobbiga dagar en gång per månad.
* Jag är dålig på att vara arbetslös, är skapt för att jobba, med måtta.
* Jag tycker om att baka, men inte att plocka undan.
* Jag har ett ljust hårstrå som växer ut i pannan likt ett horn?!
* Jag använder min rädsla för mörker som en ursäkt för att slippa gå ut med Atlas på kvällen, funkar dock väldigt sällan.
* Jag skulle göra vad som helst för en personlig kock! Jag skulle kunna vara så smal och fin.
* Jag älskar mina kompisar, som har stått ut tillräckligt länge för att lära känna mig.
* Jag har brännt vid potatis...röklukten hade ju faktiskt kunnat vara grannarna som grillade?!
* Jag funderar just nu på hur länge barnen skulle klara sig utan middag...men konstaterar att jag måste nog laga mat idag oxå.

Mer spännande än så blir det inte, eller är jag inte.

3 kommentarer:

  1. blod är inge problem! men SPINDLAR&Sprutor! :P

    SvaraRadera
  2. hahahahaa du är ju galen A =)

    SvaraRadera
  3. HAHA!

    Åk till Birsta och ät middag, vettja. Barnen äter tydligen gratis om en vuxen också äter (?).

    SvaraRadera